-
تعمیرات کارت پرینتر فارگو
چهارشنبه 26 دی 1397 12:14
تعمیرات کارت پرینتر فارگو را با حرفه ای ترین تجهیزات و قطعات برند را از نمایندگی فارگو بخواهید . تعمیرات فارگو و پشتیبانی پس از فروش شرکت داتکو : آموزش کارت پرینتر فارگو تعویض و تعمیر مادر برد فارگو تعویض و تعمیر هد فارگو قطعات یدکی فارگو تعویض و تعمیر سنسور تعویض و تعمیرغلطکهای کارت فارگو تعمیرات کارت پرینتر فارگو...
-
تعمیرات کارت پرینتر فارگو
چهارشنبه 26 دی 1397 11:30
تعمیرات فارگو تعمیرات فارگو بسیار تخصصی و مهم است . اگر شما صاحب کارت پرینتر فارگو هستید . باید دقت کنید که کارت پرینتر خود را ماهانه تمیز کنید و سالانه سرویس کنید . قطعات کارت پرینتر فارگو بسیار گران است . و اگر از دستگاه خود به خوبی مراقبت نکنید هزینه های زیادی را برای تعمیر کارت پرینتر فارگو بپردازید . تعمیرات...
-
کاربرد چاپ کارت PVC
سهشنبه 25 دی 1397 17:51
کارت PVC کاربرد مختلفی دارد. کارت تخفیف یکی از انواع کارت PVC میباشد. انواع کارت تخفیف عبارت اند از : کارت تخفیف اعتباری کارت تخفیف هوشمند کارت تخفیف با بارکد کارت تخفیف مایفر کارت تخفیف که یکی از کاربرد های چاپ کارت PVC خود انواع زیادی دارد . بسته به نوع کسب و کار شما باید بتوانید بهترین نوع کارت تخفیف را انتخاب کنید...
-
چاپ کارت عضویت
چهارشنبه 19 دی 1397 14:00
چاپ کارت عضویت توسط متخصصین شرکت داتکو با حرفه ای ترین و بهترین کیفیت به چاپ می رسد. نمونه کارت عضویت چاپ شده توسط شرکت داتکو
-
کارت خام PVC برای باشگاه مشتریان
چهارشنبه 19 دی 1397 10:58
کارت باشگاه مشتریان معمولا از جنس کارت PVC میباشند . و چاپ کارت PVC میتواند بسیار چاپ مناسبی برای کارت باشگاه مشتریان باشد . کارت خام PVC کارت خام پی وی سی برای چاپ کارت عضویت با بارکد
-
انواع چاپ کارت PVC باشگاه مشتریان
چهارشنبه 12 دی 1397 17:44
کارت VIP کارت VIP یا کارت باشگاه مشتریان نشان مخصوص مشتریان ویژه است؛ این کارت ها میتوانند در ازای مبلغی به فروش برسند تا مشتری ای که این نوع کارت را در دست دارد از خدمات اختصاصی بهره مند شود. کارت عضویت کارت عضویت باشگاه مشتریان در واقع ابزار اصلی ارتباط با نرم افزار باشگاه مشتریان است.این کارت های میتواند در پلن...
-
کارت باشگاه مشتریان و نمونه لویالتی کارت مراکز مختلف
دوشنبه 26 آذر 1397 09:46
نمونه ای از کارت باشگاه مشتریان که توسط شرکت داتکو طراحی و یا چاپ شده است . کارت باشگاه مشتریان به موسسات و مراکز مختلف کمک میکند تا با شیوه های مدرن بتواند مشتری های قدیمی خود را نگه دارند و همچنین به جذب مشتری های جدید کمک میکند. کارت باشگاه مشتریان شهر فرش که در دو سطح (نقره ای و برنز )تعریف شده است که بر اساس...
-
مراحل راه اندازی یک نرم افزار باشگاه مشتریان بدون نقص
یکشنبه 18 آذر 1397 15:31
راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان یا برنامه وفاداری مشتریان یک راه حل جدید برای حفظ و وفادار کردن مشتریان قدیمی است. اما برای راه اندازی یک باشگاه مشتریان خوب باید چه کارهایی را انجام داد؟ مشخص کردن جامعه ی هدف باشگاه مشتریان اولین قدم برای راه اندازی باشگاه وفاداری این است که بدانید جامعه ی هدفتان چه افرادی هستند....
-
تفاوت باشگاه مشتریان تحت وب و تحت ویندوز
دوشنبه 12 آذر 1397 16:31
نرم افزار باشگاه مشتریان تحت وب نوع جدید از نرم افزارهای تبلیغاتی و کسب وکار است که روش طراحی و توسعه آنها نسبت به نرم افزارهای باشگاه مشتریان ویندوزی مدرن تر و توانا تر می باشند. باشگاه مشتریان همیشه در دسترس یکی از دلایل محبوبیت نرم افزار باشگاه مشتریان تحت وب، سادگی و قابل دسترس بودن در طول شبانه روز است. نرم...
-
برای راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان به چه مواردی نیاز دارید؟
چهارشنبه 23 آبان 1397 16:04
نرم افزار باشگاه مشتریان یا لویالتی به شما کمک می کند با حفظ مشتری،در کمترین زمان بیشترین فروش را داشته باشید. در دنیایی که برای هر محصول و یا خدماتی میلیون ها گزینه انتخابی وجود دارد، بازگشت مشتریان قدیمی به یک برند بسیار ارزشمند و نشان دهنده رضایت، و اعتماد انها به برند است که این مهم ترین موضوع برای هر کسب و کاری...
-
داستان باشگاه مشتریان قسمت دوم
چهارشنبه 23 آبان 1397 15:52
بالاخره روز مهمونی فرارسید؛ حسابی به خودم رسیدم و رفتم به آدرسی که روی کارت دعوت نوشته شده بود. محل برگزاری سالن اجتماعات برج ... بود، روی پله ها فرش قرمز پهن کرده بودن و دونفر بادیگارد جلوی در ایستاده بودن وقتی آسانسور متوقف شد، متوجه خانم راهنمایی شدم که با لبخند از من کارت مخصوص مهمانی رو خواست. منتظر بودم که یک...
-
داستان باشگاه مشتریان قسمت اول
چهارشنبه 23 آبان 1397 15:50
-اقای ...رانندتون منتظر هستن... ساعت 4 مراسم شروع میشه! -باشه تا چند لحظه دیگه میام . ماشین خیلی آروم حرکت میکرد، همین طور که نگاهم بین مردم میچرخید، سعی کردم متن سخنرانیای که روی پاهام بود رو یک بار دیگه مرور کنم، چند بار جمله اول رو خوندم، اما ذهنم یاری نمی کرد. اتفاقات پارسال دوباره برام زنده شده بودند، چی شد که...
-
خدمات باشگاه مشتریان یا وفاداری
چهارشنبه 23 آبان 1397 11:05
باشگاه مشتریان باعث میشود مشتری شما احساس با ارزش و خاص بودن پیدا کند، با هربار استفاده از برند شما از تخفیف بهره مند شود و در نتیجه بارها و بارها به سمت شما بازگردد؛ در واقع آنقدر به شما وفادار باشد که نسبت به برندتان تعصب پیدا کند. تحقیقات نشان داده که برای هر مجموعه، جذب مشتری جدید هزینهای 6 تا 7 برابر بیشتر از...
-
نرم افزار باشگاه مشتریان وفادار راهی برای درآمد بیشتر - سری دوم
چهارشنبه 23 آبان 1397 11:01
ادامه مزایای باشگاه مشتریان 3. اطلاعات ارزشمند را با باشگاه مشتریان جمع آوری کنید: اطلاعات مشتری ها به کسب و کار شما کمک میکند تا شما به راحتی بتوانید علایق و رفتار مشتری ها را بررسی کنید و خدماتی که نیاز دارند رو بهشون معرفی کنید. 4. به مشتریان احساس قدردانی دهید: نرم افزار باشگاه مشتریان باعث ایجاد یک ارتباط عاطفی...
-
نرم افزار باشگاه مشتریان راهی برای درآمد بیشتر
چهارشنبه 23 آبان 1397 10:58
نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند هم خوب باشد و هم بد. هنگامی که به خوبی پیاده سازی شود ، می توانند مشتری ها را ترقیب کنند تا دوباره از خدمات شما استفاده کنند ، اما اگر به درستی پیاده سازی نشوند باعث سردرگمی مشتری میشد و آنها را خسته میکند . جالب است بدانید تنها 8% مشتریان یک مجموعه از مشتریان ثابت هستند ولی همین...
-
مزایا و ویژگی های باشگاه مشتریان
چهارشنبه 23 آبان 1397 10:48
مدیریت مشتریان باشگاه : ثبت اطلاعات دقیق مشتری توسط سیستم یک پارچه باشگاه مشتریان به کسب وکار شما کمک میکند تا ارتباط موثرتری با مشتری هایتان برقرار کنید و در جریات آخرین تراکنش آنها باشید. تحلیل رفتار مشتریان : سوابق خرید مشتریان و داده های ذخیره شده در باشگاه مشتریان به شما کمک میکند تا بتوانید رفتار مشتری های خود...
-
راه اندازی باشگاه مشتریان وفادار
چهارشنبه 23 آبان 1397 10:36
اگر شما مدیر یک کسب و کار هستید، از خودتان این سوال را بپرسید که کدام مشکل تر است: جذب یا حفظ مشتری؟ در دنیای رقابت امروز کسب و کاری برنده است که بتواند به سوالات زیر پاسخ دهد؟ 1) چقدر بازگشت مشتری دارید؟ 2) چقدر مشتری جذب کرده اید؟ 3) چند درصد از مشتریان فقط یک بار از خدمات شما استفاده کرده اند؟ 4) بازخورد مشتریان در...