نرم افزار باشگاه مشتریان ، وفاداری مشتری

باشگاه مشتریان یکی از جدیدترین و کاربردی ترین روش های وفاداری مشتری و بازاریابی است. این روش عملکرد بسیار بهتری نسبت به بازاریابی های سنتی دارد.

نرم افزار باشگاه مشتریان ، وفاداری مشتری

باشگاه مشتریان یکی از جدیدترین و کاربردی ترین روش های وفاداری مشتری و بازاریابی است. این روش عملکرد بسیار بهتری نسبت به بازاریابی های سنتی دارد.

نرم افزار باشگاه مشتریان راهی برای درآمد بیشتر

 نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند هم خوب باشد و هم بد. هنگامی که به خوبی پیاده سازی شود ، می توانند مشتری ها را ترقیب کنند تا دوباره از خدمات شما استفاده کنند ، اما اگر به درستی پیاده سازی نشوند  باعث سردرگمی  مشتری میشد و آنها را خسته میکند .


جالب است بدانید تنها 8% مشتریان یک مجموعه از مشتریان ثابت هستند ولی همین مشتریان ثابت 40% سود مجموعه را تامین میکند.

 

همه مشتری ها چیزهای رایگان را دوست دارد، پس چگونه می توانیم نرم افزار باشگاه مشتریان جوری برنامه ریزی کنیم که برای مشتری هم ارزشمند باشد ؟

 برای برنده شدن در دنیای کسب و کار باید از رقبایتان یک قدم جلوتر باشید .


نرم افزار باشگاه مشتریان چیست؟


نرم افزار باشگاه مشتریان ، نوعی پاداشی است که یک کسب و کار به مشتریان وفادار خود ارائه می دهد که خرید های بیشتریی  را انجام دهند.



مزایای برنامه های وفاداری مشتری


1. افزایش درآمد: حفظ مشتری سود مجموعه  را به طور چشم گیری افزایش میدهد .مشتری های قدیمی 75 درصد سود یک مجموعه را تامین میکنند .

 

2. صرفه جویی در هزینه: استراتژی های حفظ مشتری اغلب ارزان تر از جذب مشتری های جدید هستند. دریافت مشتریان جدید می تواند 25٪ گران تر از حفظ مشتریان فعلی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.