نرم افزار باشگاه مشتریان ، وفاداری مشتری

باشگاه مشتریان یکی از جدیدترین و کاربردی ترین روش های وفاداری مشتری و بازاریابی است. این روش عملکرد بسیار بهتری نسبت به بازاریابی های سنتی دارد.

نرم افزار باشگاه مشتریان ، وفاداری مشتری

باشگاه مشتریان یکی از جدیدترین و کاربردی ترین روش های وفاداری مشتری و بازاریابی است. این روش عملکرد بسیار بهتری نسبت به بازاریابی های سنتی دارد.

مزایا و ویژگی های باشگاه مشتریان

مدیریت مشتریان باشگاه :

ثبت اطلاعات دقیق مشتری توسط سیستم یک پارچه باشگاه مشتریان به کسب وکار شما کمک میکند تا ارتباط موثرتری با مشتری هایتان برقرار کنید و در جریات آخرین تراکنش آنها باشید.


تحلیل رفتار مشتریان  :

سوابق خرید مشتریان و داده های ذخیره شده در باشگاه مشتریان به شما کمک میکند تا بتوانید رفتار مشتری های خود را تحلیل و بررسی کنید تا بهترین خدمات را به مشتری وفادار خود ارائه کنید.


مدیریت سطوح دسترسی کارمندان :

اعطای حق دسترسی های مختلف به کارمندان مجموعه در باشگاه مشتریان به شما این امکان را میدهد تا به راحتی باشگاه خود را مدیریت و از اختلال و بی نظمی در سیستم جلوگیری کنید.


سیستم امتیازدهی و سطح بندی:

یکی از عواملی که باشگاه مشتریان داتکو را از دیگر رقبا متمایز کرده است ، سیستم امتیاز دهی منحصر به فرد باشگاه وفاداری داتکو است . سیستم امتیاز دهی ما کاملا شناور و با توجه به کسب و کار شما نوشته میشود و میتوانید از تمام سناریوهای امتیاز دهی در باشگاه لویالتی خود استفاده کنید.


اتوپایلوت و خودکار سازی کارها:

سیستم سازی کسب و کار یک رویکرد سیستماتیک است که سبب می‌شود کارها به صورت مؤثرتر، کارآمدتر و به صورت خودکار انجام شود .


مدیریت شعب متعدد در نرم افزار باشگاه مشتریان:

باشگاه مشتریان وفادار داتکو محدود به یک شعبه و یک کسب و کار نیست و میتوانید بی نهایت شعبه در باشگاه وفاداری خود راه اندازی کنید . حتی میتوانید برای هر شعبه سناریو امتیاز دهی مختلفی را ایجاد کنید.


راهکار های خلاقانه برای افزایش وفاداری باشگاه مشتریان :

باشگاه مشتریان داتکو از سناریوهای به روز و خلاقانه برای وفاداری مشتری شما استفاده میکند.راهکار هایی که به کسب و کار شما کمک میکند تا شما از رقبایتان متمایز باشید.


گزارش گیری و تحلیل داده ها توسط نرم افزار لویالتی :

داده های نرم افزار باشگاه مشتریان این امکان را به شما میدهند تا با تجزیه و تحلیل و مشاهده گزارش ها ، اثربخشی  وفاداری مشتریات خود را اندازه گیری کنید و  ضریب تعامل برنامه، نرخ تکرار مشتری (repeat customer rate) و فرکانس خرید را اندازه گیری کنید.

 

ارتباط پویا با مشتریان : 

نرم افزار باشگاه مشتریان باعث ایجاد یک ارتباط عاطفی  و پویا با نام تجاری شما می شود .شما می توانید با امتیاز یا پاداش برای موارد خاص مانند روز تولد مشتری، از خرید آنها  قدردانی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.