بالاخره روز مهمونی فرارسید؛ حسابی به خودم رسیدم و رفتم به آدرسی که روی کارت دعوت نوشته شده بود. محل برگزاری سالن اجتماعات برج ... بود، روی پله ها فرش قرمز پهن کرده بودن و دونفر بادیگارد جلوی در ایستاده بودن وقتی آسانسور متوقف شد، متوجه خانم راهنمایی شدم که با لبخند از من کارت مخصوص مهمانی رو خواست. منتظر بودم که یک جایی باشه که کارت بکشم و اطلاعات هویت من تایید بشه ، اما اون خانم فقط کارت من را نزدیک دانگل کارتخانی که به یک تبلت متصل بود گرفت و خیلی سریع عکس و همه اطلاعات پاسپورتم نمایان شد. من رو به سمت درب های بزرگ راهنمایی کردن و دو تا از همون غول هایی که طبقه پایین دیده بودم درب رو برام باز کردن، پشت اون درها انگار دنیای دیگری بود!
همه چی از معماری سالن تا غذاها و نوشیدنی ها کاملا حساب شده و تشریفاتی بودند. پیشنهادات ویژه باشگاه مشتریان برام واقعا جالب بود، برای من یک پرونده کامل داشتن و همه سفرهام را یادداشت کرده بودن، نظرم رو راجع به همه خدمات و تور ها پرسیدن که راضی بودم یا نه یا چه نقایصی داشته؟
به من سه کارت ویژه باشگاه مشتریان با قیمتهای مختلف معرفی کردن که هر کدوم یک مبلغی بود و با خرید اون کارت یک سری تخفیف و خدمات برام در نظر می گرفتن. نکته جالب تر این بود که بر اساس پرداخت های قبلی که داشتم به من 300 امتیاز تعلق می گرفت که بابت هر 100 امتیاز 10 درصد تخفیف روی کارت های ویژه باشگاه مشتریان داشتم...یعنی من کارت 10 میلیون تومانی نقره ای را با 30 درصد تخیف خریدم!
7 میلیون تومان پرداخت کردم و یک کارت نقره ای باشگاه مشتریان خریدم که خدمات بینظیری در اون تعریف شده بود: از سرویس رفت و آمد لوکس بگیر تا تخفیف های ویژه قسمت های مختلف هتل ها، سرویس های رفت و آمد در کشورهای خارجی و... یه چیز جالب دیگه این بود که که با ارائه همین کارت در مکانهای توریستی طرف قرارداد ، تخفیف و خدمات اضافی هم می گرفتم. کارت طلایی 20 میلیون تومان بود که بلیط کشتی تفریحی داشت و پکیج ویژه قراردادهای تجاری به همراه مترجم در هر کشوری رو فراهم میکرد. باشگاه مشتریان این آژانس مسافرتی واقعا باعث شد نظر من دربارهی اون ها مثبتتر بشه.
اون روز گذشت و من بارها از خدمات اون کارت استفاده کردم تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتم برای شرکت خودم باشگاه مشتریان داشته باشم. کارت PVC باشگاه مشتریان چاپ کنیم و یک ارتباط پیوسته و جالب با مشتری های ویژه داشته باشیم.
برای همین با مسئول روابط عمومی آژانس مسافرتی تماس گرفتم و ازشون راجع به طراح باشگاه مشتریانشون پرسیدم ...اون ها شماره شرکت داتکو را به من دادن، با شماره 1767 تماس گرفتم و با مسئول بخش نرم افزار صحبت کردم...دوست دارید بدونید برای من که صاحب یک شرکت واردکننده لوازم ساختمانی لوکس از اروپا هستم چه راه حلی داشتن؟
پس منتظر قسمت بعدی باشید...